Jelenlegi hely

ISACA

Feliratkozás ISACA hírcsatorna csatornájára
Az ISACA Magyarországi Egyesület a nemzetközi ISACA magyarországi szakmai szervezete.
Frissítve: 28 perc 35 másodperc

Közgyűlés 2019

2019, január 21 - 09:43
Tisztelt Tagtársak!
 
Az ISACA Magyarországi Egyesület (székhely: 2040 Budaörs, Ébner György köz 4.) 2019. február 7-én 10.00-kor tartja közgyűlését az MNB 1013 Budapest, Krisztina krt. 39. alatti épületében (korábban PSZÁF), melyre tisztelettel meghívunk.
Amennyiben a meghirdetett időpontra nem jelenik meg a szavazásra jogosultak min. 50,1%-os részaránya, úgy a közgyűlés határozatképtelen lesz. Erre az esetre a meghirdetett közgyűlés megismételt közgyűlési időpontját 2019. február 13-án 18:00-kor tartja az MNB 1013 Budapest, Krisztina krt. 39. alatti épületében.
 
Napirend:
1. Közgyűlési tisztségviselők (levezető elnök, jegyzőkönyvvezető, jegyzőkönyv hitelesítők) megválasztása
2. Elnöki beszámoló, szavazás
3. Etikai Bizottsági beszámoló, szavazás
4. Felügyelő Bizottsági beszámoló, szavazás
5. 2018-as éves gazdasági beszámoló, éves beszámoló elfogadása, szavazás
6. 2019-es tervek és költségvetés, szavazás
7. Tisztújítás: a mandátum lejárta miatt Kincstárnok megválasztása
 
Alább olvasható, hogy mi a lehetséges pályázható pozíció, illetve ahhoz milyen teljesítmény elvárások tartoznak. A pályázatnak minden esetben tartalmaznia kell a következőket:
- rövid bemutatkozás (max. 500 karakter)
- mely pozícióra/pozíciókra pályázol (pozíció megnevezése)
- miért vagy alkalmas a pozíció/pozíciók betöltésére (max. 500 karakter)
- nevezz meg 2-2 új eredményt, amelyet megválasztásod esetén az adott pozíció keretein belül hozzátennél az eddigiekhez (max. 500 karakter)
A szakmai pályázatot küldd a fb@isaca.hu email címre, amelyeket a beérkezés szerint honlapunkon publikálunk.
A 2018. évről szóló éves beszámoló 2019. február 5-ét követően lesz elérhető a weboldalon.
Minden tag megjelenésére feltétlenül számítunk!   Üdvözlettel:
Biró Gergely
elnök
(az Egyesület Elnöksége nevében)  
Pályázható pozíció:
Kincstárnok (Treasurer):
Kapcsolattartás a könyvelővel, rendelkezés az Egyesületi számla felett (bejövő számlákat és költségelszámolásokat határidőre történő kifizetése, a kimenő számlák kiegyenlítésének figyelemmel kísérése), éves pénzügyi terv készítése, havi pénzügyi beszámolók elkészítése, az Egyesület likvid pénzügyi helyzetének biztosítása, a könyveléshez szükséges dokumentumok gyűjtése és eljuttatása a könyvelőhöz, számlázás menedzselése, éves pénzügyi beszámolók elkészítése, adóbevallás.  

ISACA Második szerda - február

2019, január 18 - 14:28

Szeretettel meghívjuk a februári Második szerdai előadásunkra:

Julian Gouez:  Robotic process automation (RPA) for auditors and controllers

Dátum: 2019. február 13., szerda 17:00 óra

Helyszín: MNB - Budapest I. kerület, Krisztina krt. 39., Google térkép >>>

Robotfolyamat-automatizálás (RPA) az auditorok számára: A robotfolyamat-automatizálás az egyik legkedveltebb módja az ismétlődő feladatok automatizálására, amely a vállalkozás szinte minden részlegén alkalmazható, beleértve az informatikai, pénzügyi, számviteli, HR vagy marketing feladatokat. és megfelelés. Ez előadásban ezekre az alkalmazási lehetőségeke fogunk összpontosítani, és megmutatni, hogyan kezdjünk egy auditot az RPA-val!   Julian Gouez, Regionális értékesítési vezető
 
Több mint 15 éves nemzetközi tapasztalattal rendelkezem az informatikai szektorban, különösen a szoftveriparban , technikusi pozícióból indulva a kereskedelmi, vezetői pozícióig.
Regionális értékesítési menedzserként az EMEA és az APAC közvetlen és közvetett értékesítéséért  vagyok felelős, emellett feladatom az ügyfeleink kezelése, forgalmazói hálózatunk irányítása és új piacok fejlesztése.   Angol nyelvű előadás!

A rendezvényen való részvétel díjmentes, de NEM ISACA TAGOK számára regisztrációhoz kötött!

REGISZTRÁCIÓ >>>

AZ ELŐADÁS UTÁN AZ ISACA MAGYARORSZÁGI EGYESÜLET ÉVES KÖZGYŰLÉST TART!

-----

RPA for auditors and controllers: Robotic process automation (RPA) has been gaining traction as one of the most popular way to automate repetitive tasks for almost any department in our organizations, including IT, finance, accounting, HR or marketing, and increasingly, audit and compliance. Today, we will focus on these aspect and show you how to start with RPA for Audit!

Julian Gouez - Regional Sales Manager
 
After more than 15 years in a multi-lingual and international environment I acquired a wide experience in the IT sector, especially in the software industry, evolving from a technical position to commercial and managerial role.
As Regional Sales Manager, I am now responsible for both direct and indirect sales in EMEA and APAC, taking care of our customers, managing our distributor's network and developing new markets.

The presentation will be held in English!

The event is free of charge, for NON-ISACA members the registration is mandatory!

REGISTRATION >>>

THE ANNUAL GENERAL MEETING OF ISACA BUDAPEST CHAPTER WILL BE HELD  AFTER THE PRESENTATION!

EIVOK-8. Információbiztonsági Szakmai Fórum

2019, január 11 - 14:31
A HTE Információbiztonsági szakosztálya - EIVOK vezetősége nevében tisztelettel meghívom az EIVOK nyolcadik információbiztonsági szakmai fórumára.   Időpont: 2019. január 31.
Helyszín: Nemzeti Közszolgálati Egyetem Oktatási Épület 1083 Budapest, Üllői út 82. O 114-115 MULTI terem
Program:
16.30 – 17.00 Regisztráció
17.00 – 17.10 Megnyitó
17.10 – 17.40   Változások az elektronikus információbiztonság jogi szabályozásában - Dr. Bodó Attila Pál, Emberi Erőforrások Minisztériuma, Szervezetbiztonsági, Informatikai és Dokumentációs Főosztály, főosztályvezető, biztonsági vezető
17.40 – 18.10   Mi történt valójában? avagy hack/crak történetek 90-es évektől napjainkig itthon és külföldön - Török Szilárd, Datron ITS Zrt., IT Vezető Biztonsági Szakértő
18.10 – 18.40 Aktualitások a GovCERT-nél, Marsi Tamás, Nemzeti Kibervédelmi Intézet, GovCERT, Incidensmenedzser
18.40–19:00 Kerekasztal egy aktuális téma margójára: Szerepkörök felelőssége az információbiztonságban, Dr. Magyar Sándor, NKE NBI egyetemi adjunktus
19:00 – Kötetlen beszélgetés   A rendezvény ingyenes, de regisztráció köteles, jelentkezni itt:  http://www.hte.hu/eivok-regisztracio
CPE pontszerzési lehetőség! Az előadáson való részvétel esetén 2 CPE pont szerezhető. 

Információvédelem menedzselése LXXXIV. Szakmai fórum

2019, január 7 - 16:00
A Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület meghívja Önt, a 2019 január 16-án tartandó, "Információvédelem menedzselése LXXXIV. Szakmai Fórum" rendezvényére.
A Rendezvényünk Helyszíne a Lurdy Konferencia-és Rendezvényközpont (1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.)   A rendezvény programja:
09.30 – 10.00 Érkezés, regisztráció
10.00 – 11.30 Köszöntő és bevezető gondolatok - Aktualitások az információvédelem területén - Tarján Gábor (Hétpecsét Egyesület) alelnök
Szolgáltatói kötelezettségek a NISZ irányelv kapcsán - dr. Bonnyai Tünde (Miniszterelnöki Kabinetiroda) belbiztonsági referens
Biztonságos szoftverek fejlesztése, a „by design” elv a gyakorlatban - Hornák Zoltán (SCADEMY Biztonságos Programozás Akadémia Kft.) ügyvezető igazgató
11.30 – 11.50 Kávé szünet (kávé, üdítő, pogácsa, aprósütemény)
11.50 – 13.00 Adatvédelmi technológiák áttekintése - Hargitai Zsolt (Micro Focus) üzletfejlesztési igazgató Előadás felkérés alatt    A Szakmai fórum az ISACA Hungarian Chapter által támogatott rendezvény, CPE pontszerzési lehetőség.
Kérjük részvételi szándékát jelezze legkésőbb 2019. január 13-ig elektronikus regisztrációval a honlapon keresztül.   REGISZTRÁCIÓ >>>  

ISACA Második szerda - január

2018, december 10 - 12:07

Szeretettel meghívjuk a januári Második szerdai előadásunkra:

Kocsis Tamás: Post Data Breach Stress Disorder (PDBSD)  – kiszivárgott információk észlelése és kezelése

Dátum: 2019. január 9., szerda 17:00 óra

Helyszín: MNB - Budapest I. kerület, Krisztina krt. 39., Google térkép >>>

Kétféle vállalat létezik: akinél már következett be data breach, és akinél még nem derült ki – lehet általánosítani, és lássuk be, nem minden alap nélkül. 

Az elmúlt évek eseményeit figyelembe véve a legtöbb nagy szervezetről derült már ki, hogy érintett ilyen eseményekben, a klasszikus Facebook/Google páros mellett olyan „intézményekről” beszélünk, mint a Deloitte, FireEye, Veeam, Apollo, T-Mobile, C&A, Newegg, Reddit, vagy az ENSZ és a Pentagon. 

Az előadásban a kiszivárgott információk keresésének módszereit, technikai lehetőségeit járjuk körül. 

Megnézzük, hogyan lehet akár Clear/DarkNet környezetekre open source eszközökből információvadász rendszert építeni, illetve néhány olyan fizetős szolgáltatást is megnézünk, amelyek segítségünkre lehetnek az early warning és post breach észlelés kialakításában.

A rendezvényen való részvétel díjmentes, de NEM ISACA TAGOK számára regisztrációhoz kötött!

REGISZTRÁCIÓ >>>

Az előadásban külön hangsúlyt kap, hogyan járjunk el, ha megesik a baj, melyek azok a magatartási formák és eljárások, amelyek nemhogy nem segítenek, de csak nehezítik a helyzetünket.

Tagsági státusz megújítás 2019. évre

2018, december 1 - 00:00

Kedves Tagtársunk!

Örülök, hogy idén tagjaink között voltál az ISACA Budapest Chapterben és remélem, hogy te is megtaláltad a számításaidat, megkaptad a számodra fontos értékeket és igénybe vetted a Chapter által kínált szolgáltatásokat. Mint a nemzetközi ISACA hírekben olvashattad, december végével lejár az éves tagsági státusz és már megkezdődött a megújítási ciklus a 2019-es évre. Javaslom, hogy ne hagyd az utolsó pillanatra a megújítást, mert így lemaradsz az első 100 megújító tagunknak küldendő ajándékról is!

Fontosnak tartjuk, hogy erősödjön a Budapest Chapter, jövőre még több kollégát segíthessünk hozzá a tagsággal járó előnyökhöz és lehetőségekhez és azt is szeretnénk, ha minél több tagtársunk választaná ismét Egyesületünket. 

Szeretnénk neked segíteni néhány tanáccsal és javaslattal a sikeres megújításod érdekében:

  • A megújítást a www.ISACA.org/renew oldalról közvetlenül indíthatod, és elérheted a My ISACA / MyCertifications oldalról is.
  • Ne felejtsd el a 2018-as évre vonatkozó CPE pontjaidat ellenőrizni és feltölteni a minősítéseidhez. A Budapest Chapter által kiadott CPE kártyával látogatott események pontjainak feltöltését a HQ felé 2018.december 31-ig automatikusan végrehajtjuk, neked már csak véglegesítened kell a pontokat.
  • A CPE pontokkal kapcsolatos részletes feltételekről tájékozódhatsz a minősítésedhez tartozó CPE Policy oldalon. Mintaként itt a CISA CPE Policy.
  • Remélem, hogy sok ingyenes rendezvényünkön (mert vannak szép számmal) találkozunk a jövőben és elégedett tagunk leszel.

Ha kérdésed lenne, akkor szívesen állunk rendelkezésedre az alábbi elérhetőségeinken:

 

Horváth Pál,

Membership Director

     

EIVOK 7. Információbiztonsági Szakmai Fórum

2018, november 7 - 10:17

A HTE Információbiztonsági szakosztálya (EIVOK) a Információbiztonsági Szakmai Fórumokon keresztül kéthavonta áttekinti az információbiztonsági kihívásokat és a megoldási alternatívák megosztásával, tapasztalatcsere útján a napi információbiztonsági munka szervezeti, nemzeti és nemzetközi szintű erősítéséhez hozzájárul. Szakosztályunk elhívatott abban, hogy tudásmegosztás útján, egymást támogatva, összehangoltan a szakmai est által nyújtott kereteken keresztül új megoldásokat kínáljon a hazai és nemzetközi kihívásokra, figyelembe véve az aktuális tendenciákat. 

 

Az EIVOK 7. Információbiztonsági Fórumának programja hamarosan elréhető lesz (www.hte.hu), témái között  várhatóan szerepel a NEIH - Ibtv. 14. § Osztályba sorolás és a biztonsági szint ellenőrzési tapasztalatai, biztonsági hiányosság elhárítása, A Balabit sztori, az információbiztonsági tudatosság érettségi szintjének mérése szervezetekben, illetve a KIBEV. 

Időpont: 2018. november 29. 

Helyszín: Nemzeti Közszolgálati Egyetem Oktatási Épület 1083 Budapest, Üllői út 82. O 114-115 MULTI terem 

Az előadáson való részvétel esetén 2 CPE pont szerezhető.

Információvédelem menedzselése LXXXIII. Szakmai fórum

2018, november 7 - 10:13
 

A Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület meghívja Önt, a 2018 november 21-én tartandó, "Információvédelem menedzselése LXXXIII. Szakmai Fórum" rendezvényére.

A Rendezvényünk Helyszíne a

Lurdy Konferencia-és Rendezvényközpont

(1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.)

A rendezvény programja:

09.30 – 10.00 Érkezés, regisztráció

10.00 – 11.30 Köszöntő és bevezető gondolatok - Aktualitások az információvédelem területén

Csuka Dénes (Hétpecsét Egyesület) titkár

Az információbiztonsági tudatosság érettségi szintjének mérése szervezetekben

Tarján Gábor (Hétpecsét Egyesület) alelnök

IoT szenzorok biztonsági kérdései és megoldásuk

Dr. Varga Pál (BME Távközlési és Médiainformatikai Tanszék) egyetemi docens

11.30 – 11.50 Kávé szünet (kávé, üdítő, pogácsa, aprósütemény)

11.50 – 13.00 Az üzleti titokról

Dr. Dósa Imre (Budapest Bank Zrt.) adatvédelmi tisztviselő

Túl a GDPR homokozón, avagy merre tart az adatvédelem a nagyvilágban?

Fazakas László (ADP Partners Kft.) adatvédelmi szakértő

 

A Szakmai fórum az ISACA Hungarian Chapter által támogatott rendezvény.

CPE pontszerzési lehetőség.

Kérjük részvételi szándékát jelezze legkésőbb 2018. november 18-ig elektronikus regisztrációval a honlapon keresztül.

Pályázati felhívás - Az év középfokú digitalizációs iskolai tanári csapata 2018

2018, november 5 - 11:45

A pályázatot a Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ ) írja ki a magyarországi működésre bejegyzett, érvényes működési engedéllyel rendelkező középfokú oktatási intézmények részére, amelyekben a rendszeresített képzés főállásban oktató tanárok közreműködésével valósul meg.

 

A pályázat kiírása és értékelése a tanévet követő ősszel történik meg, a díj átadására – ünnepélyes keretek között – decemberben, a VISZ éves záróünnepségén kerül majd sor. A pályázat kiírását, a beérkezett anyagok értékelését és a díj odaítélésére vonatkozó előterjesztést a VISZ szakértőkből és szakújságírókból álló bizottsága segítségével készíti el. A döntést – ennek figyelembevételével – a VISZ elnöksége hozza meg. A VISZ „Az év digitalizációs középfokú iskolai tanári csapata” szakmai díjjal a közvetlen oktatási munkában oroszlánrészt vállaló, munkájukban a digitális transzformációt, az informatika mindent átszövő hatását felhasználó tanári közösség erkölcsi-anyagi elismerésének emeléséhez szeretne hozzájárulni. A díj nem pályakezdőknek szól, és nem életműdíj!
A zsűri a következő szempontok szerint fogja értékelni a középfokú oktatási intézmények pályázatban megjelölt csapatainak elmúlt 1-2 éves munkáját:
• az új digitalizációs szemlélet, a korszerű módszerek, megközelítések használata tantárgyak oktatásában, számonkérésében;
• új módszerek, korszerű tanítási, számonkérési segédanyagok kidolgozása, modern technológiák felhasználása a tantárgyak oktatásban és számonkérésében;
• meglévő digitális oktatási, szakmai anyagok felkutatása, felhasználása, akár magyar, akár idegen nyelven;
• a fentieket legalább három tantárgyban érvényesíteni kell:
   o gimnáziumok esetében legalább egy humán és egy reál tárgyban,
   o szakgimnáziumok, szakközépiskolák esetében legalább egy szakmai és egy humán tárgyban;
• iskolai élet digitális közösségi terének interaktív használata.

A zsűri két körben választja ki a díjazottat. Először egyéni javaslatok alapján kialakítja a díjra esélyes oktatók egy szűkített körét, és behívja őket meghallgatásra. A beérkezett pályamunkák alapján a zsűri kiválasztja a személyes meghallgatásra is érdemes jelölteket, s kiválasztja a díjra legérdemesebb személyt.

„Az év középfokú digitalizációs iskolai tanári csapata 2018” díjazása 1 000 000 Ft és egy emléktábla.
A díjat – a hatályos jogszabályok figyelembevételével – a nyertes pályázatot benyújtó intézmény által megnevezett legalább közhasznúnak minősített alapítványnak utalja át a VISZ , amely gondoskodik a díjazott csapat által elkészített pályaműért járó szakmai díj folyósításáról.

MySEC Talk: Kártyajáték felnőtteknek - bankkártya adatok védelme

2018, október 29 - 14:09

Kártyajáték felnőtteknek - bankkártya adatok védelme

Bizonyára előfordult sokunkkal, hogy bizonyos bankkártyás fizetések után kapunk egy telefonhívást, azaz a semmiből bukkan fel bankunk ügyintézője és egyezteti velünk az utolsó 3 tranzakciót. Biztos sokan gondolkoztak már azon, hogy vajon miért járnak le a bankkártyák, de talán kevesen tudják, hogy ki felel a tranzakciók biztonságáért: a kártyakibocsájtó? A kártyakibocsájtó bank? Esetleg a kereskedő? Vagy esetleg a kártya használója?

A kártyakibocsájtó társaságok kidolgozták az ún. PCI-DSS megfelelőséget, amely önmagában egy elég hosszú és száraz téma lenne egy mySec talkhoz, ezért meghívott beszélgető vendégeinktől azt fogjuk megtudni, hogy mi van a színfalak mögött. Mi az a fraud, milyen veszélyek leselkednek ránk és milyen erőfeszítést tesznek a kereskedelmi láncolat egyes szereplői azért, hogy a bankszámlán elhelyezett pénzünk biztonságban legyen.

A rendezvény díjmentes, de regisztrációhoz kötött:
>>> Regisztrálni itt tudsz: https://mysectalk.hu/index.php/component/k2/item/58-kartyajatek-felnotteknek-bankkartya-adatok-vedelme

Program:
18:00 Kapunyitás
18:00-18:30 Regisztráció
18:30-20:15 mySec talk
20:15-21:00 Kötetlen beszélgetés a rendezvény helyszínén

Egyéb információ:
- A rendezvényen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Regisztrálni itt tudsz: https://mysectalk.hu/index.php/component/k2/item/58-kartyajatek-felnotteknek-bankkartya-adatok-vedelme
- A beszélgetéshez a LogMeIn támogatásával lesz egy kis harapnivaló, üdítő és kávé.
- A rendezvényen való részvétel CISA, CISM, CGEIT, CRISC minősítéssel rendelkező szakemberek számára CPE pontszerzési lehetőséget jelent.

GDPR READY 2018

2018, október 26 - 10:51

Az Intelligens Társadalomért Országos Szövetség 2017-ben szervezte meg első GDPR szakkonferenciáját, amely az adatvédelmi rendelet követelményeivel, bevezetés módszertanával és technikai feltételrendszerével foglalkozott. Tekintettel arra, hogy a GDPR felkészülési idő letelt, a rendelet hatályba lépett, és az idei évet a szervezetek, cégek a felkészülés munkálataival töltötték, 2018-as eseményünk fókuszába e felkészülés tapasztalatait, legfontosabb tanulságait és pozitív eredményeit állítjuk.

Időpont: 2018. október 30. 9:00

Hely: Láng Művelődési Központ, Budapest XIII, Rozsnyay utca 3.

Regisztráció>>>

Facebook esemény >>>

KIBERBIZTONSÁG 2018 ÉS ROBOTHADVISELÉS TUDOMÁNYOS-­SZAKMAI KONEFERENCIA

2018, október 26 - 10:39

Ebben az évben 18-ik éve kerül megrendezésre a Robothadviselés című tudományos konferencia. A 2000-ben indult tudományos rendezvénysorozat az előző évek hagyományait követve már nem csak a katonai robottechnikát mutatja be, hanem a kiberbiztonság számos kérdését is górcső alá veszi.

Hogyan kapcsolódik a robottechnológia és a kiberbiztonság? Az kiderül a konferencia színes előadásaiból!

A konferencia nyílt, de a részvétel az objektumba való beléptetés biztosítása miatt regisztrációhoz kötött!

REGISZTRÁCIÓ >>

Meghívó: ISACA Est 2018

2018, október 24 - 11:01

Kedves Kolléga!

Ezúton szeretnénk meghívni az ISACA Budapest Chapter 2018. november 26-án tartandó kötetlen estjére és az azt követő vacsorára.

Az ISACA estnek idén is a Budapest Jazz Club ad otthont (Budapest - 1136, Hollán Ernő utca 7.).

Az ISACA tagoknak az est ingyenes, de regisztrációhoz kötött.


Újítsd meg tagságodat 2019-i évre, légy az első 100 megújító között és vedd át az ISACA Esten a leggyorsabb megújítóknak járó ajándékot!

Program:
17.30 Kapunyitás
18.00 Köszöntő
18.15 Előadás: Gyimesi Csaba - GDPR
18.45 Szünet
19.00 Rolando mentalista bűvész műsora
19.45 Vacsora, kötetlen beszélgetés

 

ISACA Budapest Chapter

ISACA Második szerda - november

2018, október 19 - 09:51

Szeretettel meghívjuk a novemberi Második szerdai előadásunkra:

Dombora Sándor: Működőképes információbiztonsági irányításrendszerek jellemzői

Dátum: 2018. novmeber 14., szerda 17:00 óra

Helyszín: MNB - Budapest I. kerület, Krisztina krt. 39., Google térkép >>>

Egyre fontosabb, hogy a szervezetek, jogszabályi vagy saját üzleti érdek miatt Információbiztonság irányítási rendszert (IBIR) alakítanak ki. E rendszerek lényege, hogy a szervezet hatékonyan védje az általa kezelt információt. Gyakran fordul elő, hogy az IBIR megfelel a külső szabályozási környezetnek, de munkavégzést akadályozó és betarthatatlan szabályokat tartalmaz, így képtelen betölteni a funkcióját.
A biztonsági események megakadályozása érdekében nem elég a jogszabályi megfelelés biztosítása. Egyre nagyobb szerepet kap a szabályzatok végrehajthatósága és a betarthatósága a munkafolyamatok akadályozásának elkerülése mellett. Szükség van egy olyan IBIR minőségi parméter és irányelv halmazra, amely segíti a szervezeteket működőképes IBIR rendszerek létrehozásában.
Az előadás olyan paramétereket és irányelveket mutat be, amelyek alkalmazása nagymértékben javítja az elkészült IBIR végrehajthatóságát.   Dombora Sándor CISA, CISM, ITIL Expert   Tíz évet töltött el IT üzemeltetésben és IT szolgáltatásmenedzsment rendszerek bevezetésével.
Tíz éve foglalkozik információbiztonság irányítási rendszerek bevezetésével és ellenőrzésével.
Kutatási területe a végrehajtható és működőképes információbiztonság irányítási rendszerek kialakításának szabványosítása.
Az Óbudai Egyetem Kandó Kálmán Villamosmérnöki Kárának oktatója.   A rendezvényen való részvétel díjmentes, de NEM ISACA TAGOK számára regisztrációhoz kötött!   REGISZTRÁCIÓ >>>

PCI DSS Workshop

2018, október 17 - 10:30

Hagyományainkhoz híven idén is megtartjuk az AperSky saját szervezésű PCI DSS workshop rendezvényét! Az eseményre ezúton szeretnénk Önt és kollégáit is meghívni.
 
Ízelítő az idei programból
• PCI piaci körkép, az idei PCI SSC Community Meeting-en elhangzott fontosabb új információk
• Kártyatársasági újdonságok
• Mastercard meghívott előadó előadása a kártyatársaságok és a PCI újdonságairól
• Szolgáltatói PCI DSS bevezetési esettanulmány - meghívott ügyfél előadónktól
• Az új PCI Software Security Standard (3S) Framework követelményeinek bemutatása
• A PCI 3DS (3D-Secure) szabvány elvárásainak ismertetése
• Ethical hacking előadás – esettanulmány
• Kerekasztal beszélgetés aktuális szakmai témákról
 
A rendezvény részletes tematikája hamarosan letölthető lesz cégünk weboldaláról.
 
>> REGISZTRÁCIÓ ITT! <<

ISACA TAGOK SZÁMÁRA 15% KEDVEZMÉNY A RÉSZVÉTEI DÍJ ÖSSZEGÉBŐL!

A rendezvény időpontja: 2018. november 27. (kedd) 8.30 – 16.00
A rendezvény helyszíne: Jarl Konferencia Központ, 1133 Budapest, Váci út 92. (Kinnarps House)*
 
A rendezvényen ISACA, (ISC)2 CPE pontok gyűjthetők.

Felhívás: Nemzeti Kiberverseny 2018

2018, október 5 - 11:30

2018. október 5-ig lehet jelentkezni 4 fős hallgatói csapatoknak az újragondolt Nemzeti Kiberversenyre, ahol egy szimuláció keretében egy súlyos kiberbiztonsági válsághelyzetet kell megoldaniuk.

2018-as versenyre - a szintén felsőfokú tanulmányokat folytató 4 fős, független szervezőgárda - olyan komplex forgatókönyvet dolgozott ki, amelyben a kiberbiztonság technikai oldalával foglalkozó fiatalok épp úgy megtalálják a kihívást, mint a kiberbiztonság gazdasági, jogi, nemzetközi vagy éppen humán dimenziója iránt érdeklődő hallgatók.

A felhívás teljes szövege mellékletként olvasható.

kiberverseny.hu

 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer